عودت وجه ۱۵ میلیاردی واحدهای صنفی به شاکیان در مشهد نات کوین لیست شد + قیمت اولیه نمایشگاه گل و گیاه مشهد تا روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقرار است | افزایش ساعات برگزاری لاکچری‌های یک میلیاردی در بلوار سجاد مشهد + جدول قیمت (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دو روایت با اختلاف ۱۰ درصدی تورم در ایران خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن فروش فوری محصولات بهمن موتور ویژه خرداد ماه از یکشنبه آینده + جزئیات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بن‌بست در بازار موبایل | مشکل شدید ارزی داریم! خواب زمستانی بازار مسکن در بهار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد | ابزار‌های تشویقی برای مستاجران کدام‌اند؟ راه‌اندازی سامانه برآورد قیمت منطقه‌ای مسکن و کوتاه شدن دست دلالان کدام گروه‌ها باید موجودی طلای خود را ثبت کنند؟ قیمت گذاری برخی از خودرو‌ها آزاد شد | واکنش بازار به آزادسازی قیمت خودرو چیست؟ تکمیل ظرفیت ۳۵ واحد صنعتی خراسان رضوی با تولید «بدون کارخانه» تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار استاندار خراسان‌رضوی با یک هیئت سرمایه‌گذاری از کشور عمان | ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه زائران توافق صنف طلا با ثبت آمار معاملات و حمل در سامانه جامع تجارت
سرخط خبرها

پیدا کردن شغل در سامانه جستجوی شغل چگونه است؟ + ویدئو

  • کد خبر: ۱۷۳۴۶۶
  • ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
پیدا کردن شغل در سامانه جستجوی شغل چگونه است؟ + ویدئو
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار نحوه کار با سامانه جستجوی شغل و پیدا کردن شغل از طریق این سامانه را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود کریمی بیرانوند، گفت: آیین رونمایی از سامانه ارتقاء یافته جستجوی شغل برگزار شد که این سامانه با هدف نظارت، شفافیت اطلاعات و سیاست گذاری دقیق و هم‌رسانی کارجو و کارفرما با هم ایجاد شده است.

وی افزود: کارجویان، کارفرمایان و هم کاریابی‌ها با مراجعه به سامانه جستجوی شغل می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

کریمی بیرانوند گفت: مراجعه کنندگان به سامانه اگر کارفرما هستند درخواست پیدا کردن نیروی کار و اگر کارجو هستند درخواست پیدا کردن شغل را می‌توانند در این سامانه ثبت کنند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه جست‌وجوی شغل قسمت‌های مختلفی مانند رزومه ساز آنلاین دارد و تمامی مراحل قابلیت پیگیری برخط دارد که درخواست داده شده در چه مرحله‌ای است و امکانات زیادی دارد که کاملا برای بازار کار قابل استفاده است.

کریمی بیرانوند اظهار کرد: در یک ماه اخیر که به صورت آزمایشی سامانه جستجوی شغل کار خود را آغاز کرده بود بیش از ۳۱ هزار کارجو بر روی سامانه اطلاعات خود را ثبت کردند و بیش از ۹ هزار عنوان شغلی بر روی سامانه ثبت شده است.

وی افزود: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ کارفرما درخواست نیروی کار خود را ثبت کردند و حدود ۹ هزار معرفی نامه و ۲ هزار و ۷۰۰ به کار گماری در یک ماه اخیر اتفاق افتاده است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این آمار نشان می‌دهد بازار کار به این سبک کار‌ها احتیاج دارد گفت: نکته قابل توجه این است که ما قصد تصدی گری در بازار کار را نداریم و این سامانه صرفا یک بستری است تا کاریابی‌های فیزیکی و الکترونیکی، کارفرما‌ها و کارجویان از این بستر استفاده کنند.

وی گفت: همه پلتفرم‌های مجازی و کاریابی‌ها می‌توانند از این شرایط که محیا شده است با اسم و رسم و شرایط فعلی خود استفاده کنند.

کریمی بیرانوند گفت: به دلیل اینکه ما نیاز به نظارت بر بازار کار و نیاز به تحلیل و شفافیت در بازار کار را داریم این سامانه را که به صورت رایگان است، رونمایی کردیم.

وی با بیان اینکه یکی از امکانات خوب این است که کارفرما‌ها می‌توانند ببینند کارجویان چه مهارت‌هایی دارند و چه گواهی‌های مهارتی از سازمان فنی و حرفه‌ای گرفته‌اند گفت: به زودی بخش سوابق بیمه تامین اجتماعی و اضافه می‌شود و امکانات متعدد دیگری که سامانه برای عموم مردم و بازیگران اصلی بازار کار در نظر گرفته شده قابل استفاده باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->